HKE Installatietechniek biedt een scala aan ondersteunende diensten om aan uw zakelijke behoeften te voldoen, we bieden ook een Managed Service-pakket, dat alle hieronder vermelde individuele pakketten omvat. Specialist IT-ondersteuning: die een meer op maat gemaakte en specifieke service biedt en een specifiek aantal elementen kan bieden die hieronder worden beschreven.
Virtual IT Director:
die technische en strategische begeleiding biedt, samen met op maat gemaakte langetermijnplanning. Ondersteuning op afstand: wanneer u contact opneemt met onze helpdesk, wordt u rechtstreeks doorverbonden met een van de toegewijde technici die op afstand kunnen inloggen op uw systemen en meer dan 90% van de problemen binnen het eerste gesprek kunnen oplossen.
Systeembeheerders:
onze technici zullen administratieve taken uitvoeren, zoals het opzetten van nieuwe gebruikersaccounts, het opnieuw instellen van wachtwoorden, het beheren van mailboxen, het beheren van firewallregels, het beheren van back-ups, het installeren van bedrijfssoftware en meer.
Ondersteuning op locatie en werkplaats: als een probleem niet op afstand kan worden opgelost, kunnen we een technicus naar de locatie laten sturen om het probleem op te lossen of een machine naar onze werkplaats terugbrengen voor gedetailleerd onderzoek.
Gebruikersapparatuur instellen:
Deze service houdt in dat wij zorg dragen voor het instellen en installeren van gebruikersapparatuur zoals desktops en laptops (ipads / mobiele telefoon?).
Mochten er meer dan 5 apparaten tegelijk worden ingezet, neem dan contact met ons op voor een projectprijs.
Monitoring:
onze geavanceerde bewakingssystemen stellen ons in staat om uw servers, communicatieverbindingen en zelfs uw desktops 24/7/365 te bewaken.
Als we problemen of gebeurtenissen detecteren, springt ons helpdeskteam er meteen naar toe om ze op te lossen. terwijl u op de hoogte bent van eventuele updates en oplossingen
Onderhoud:
Wij streven naar proactieve dienstverlening en ons aanbod aan managed services speelt hierin een grote rol. Onze belangrijkste beheerde service is serveronderhoud, inclusief OS-updates, antiviruscontroles, het oplossen van gebeurtenisfouten, back-up onderhoud en andere algemene server onderhoudstaken.
Dit kan worden uitgebreid tot desktops en laptops om ervoor te zorgen dat ze up-to-date en in goede staat blijven. Leenapparatuur en reserveonderdelen: door deze service af te sluiten, hoeft u zich geen zorgen meer te maken over defecte hardware waardoor het personeel uren of zelfs dagen niet kan werken.
Deze service voor hardwareonderhoud is geschikt voor de meeste IT-apparaten, inclusief servers, desktops, switches en meer. In het geval van een storing komt een van de technici ter plaatse met reserveonderdelen of gelijkwaardige vervangende hardware om u weer aan het werk te krijgen.
Accountbeheer:
Accountbeheer zorgt ervoor dat de service wordt geleverd in overeenstemming met uw verwachtingen.
Het biedt ook strategische IT-begeleiding bij het ontwikkelen van uw IT-systemen om aan uw zakelijke behoeften te voldoen en adviseert u over wat u zou moeten overwegen voor de toekomst.